Про підключення

Договір про приєднання до Інтегрованої системи електронної ідентифікації потрібно укласти з технічним адміністратором ІСЕІ (ДП «ДІЯ»). Це необхідно зробити в електронній формі з використанням КЕП керівника юридичної особи або її уповноваженої особи.

Відповідно до пункту 16 Положення про інтегровану систему електронної ідентифікації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року № 546, за приєднання до ІСЕІ та використання її ресурсів справляється плата у розмірах, визначених технічним адміністратором ІСЕІ (ДП «ДІЯ») за погодженням з держателем ІСЕІ (Міністерством цифрової трансформації України).

Від плати за приєднання до ІСЕІ та використання її ресурсів звільняються органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи.

Внесення змін до Договору не допускається.

Увага!
Перед укладанням договору або для підключення додаткової інформаційної системи до ІСЕІ, необхідно підключити інформаційну систему до тестового середовища ІСЕІ для проведення попередніх налаштувань та перевірки сервіса.
Порядок підключення до тестового середовища ІСЕІ тут (підключення до тестового середовища ІСЕІ є безкоштовним).

Для укладання Договору вам необхідно:

1) завантажити форму Договору із додатком (Анкета до договору) у форматі MS Word:

2) заповнити пусті поля у формі Договору (номер Договору та реквізити Замовника) та в Анкеті до Договору і зберегти одним файлом у форматі MS Word. Якщо у Замовника декілька інформаційних систем, то на кожну інформаційну систему заповнюється окрема Анкета;

3) підписати файл за допомогою кваліфікованого електронного підпису на сторінці Підпис файлів (УВАГА! приймаються тільки договори підписані форматом "CAdES" з типом підпису "підпис та дані в одному файлі (enveloped)", відповідно до інструкції "Як підписати договір про приєднання до ІСЕІ";

4) зберегти в архіві формату *.7z або *.zip файл підписаного Договору, скан-копії установчих документів (перелік є в Анкеті до Договору) та сертифікат шифрування технологічної електронної печатки Вашої установи;

5) надіслати на електронну адресу contract@id.gov.ua:

  • архів з файлом підписаного Договору, скан-копіями установчих документів та сертифікатом шифрування технологічної електронної печатки Вашої установи;

  • відео із прикладом використання ресурсів id.gov.ua на тестовому середодовищі ІСЕІ , client_id та домен Інформаційної системи, що підключалась до тестового середовища ІСЕІ, який повинен бути доступним для перевірки взаємодії технічним адміністратором ІСЕІ;

  • короткий опис Інформаційної системи, в якому також зазначити як саме буде використовуватися сервіс електронної автентифікації та\або сервіс зі створення та перевірки електронного підпису;

  • контакт особи, що заповнювала Анкету (ПІБ, номер мобільного телефона).

Строк розгляду надісланих документів складає - до 15 робочих днів.

6) отримати підписаний файл Договору зі сторони ДП «ДІЯ» та необхідні інструкції від Технічного адміністратора ІСЕІ.

7) При використанні сервісу електронної автентифікації інтегрованої системи електронної ідентифікації обов'язковою умовою є використання логотипа ІСЕІ

8) Після інтеграції сервісу електронної автентифікації надіслати відео із прикладом використання ресурсів id.gov.ua на електронну адресу contract@id.gov.ua.

Технічна інформація щодо роботи системи наведена в документації:


Логотип ІСЕІ (для розробників систем, що інтегруються):



Якщо виникли додаткові запитання, перейдіть до розділу Питання та відповіді

diia.gov.ua

2023. Всі права захищені.