Як це працює

Електронний підпис є аналогом власноручного підпису та забезпечує достовірність і цілісність інформації, викладеної у документі, а також дає змогу підтвердити цілісність електронного документа та ідентифікувати особу, яка підписала документ.

Файловий носій – це спеціальний файл, який містить ваш особистий ключ. Зазвичай цей файл має назву Key-6 з розширенням *.dat (зустрічаються також розширення *.pfx, *.pk8, *.zs2, *.jks).

Для того, щоб скористатись файловим носієм, вам необхідно:
1. Обрати зі списку свого надавача електронних довірчих послуг – суб’єкта, до якого ви зверталися для отримання електронного підпису.
2. Завантажити із зовнішнього носія чи власного комп’ютера файл з вашим особистим ключем.
3. Вказати пароль доступу до особистого ключа у відповідному полі.

Токен - це спеціальний апаратно-програмний пристрій, який захищає особисті ключі від копіювання чи зміни зловмисниками. Токен може мати форму USB-пристрою або у формі смарт-картки (картки з чипом). Прикладами токенів є пристрої Алмаз-1К, Кристал-1 тощо.

Для того, щоб скористатись токеном, вам необхідно:
1. Підключити ваш токен через USB-порт (якщо у вас токен у формі USB-пристрою) або скористатися спеціальним зчитувачем інформації (якщо у вас токен у формі смарт-картки).
2. Обрати зі списку свого надавача електронних довірчих послуг – суб’єкта, до якого ви зверталися для отримання електронного підпису.
3. Зі списку токенів обрати тип пристрою, який ви хочете використати.
4. Вказати пароль доступу до особистого ключа у відповідному полі.

Якщо ваш особистий ключ зберігається за допомогою стороннього сервісу (зберігання у захищеному хмарному сховищі), то для зчитування ключа необхідно обрати свого надавача зі списку та пройти авторизацію у його системі.

Громадяни України, які є власниками ID-картки (паспорта громадянина України у формі картки), мають можливість отримати послугу з внесення особистого ключа кваліфікованого електронного підпису на безконтактний електронний носій (чип) ID-картки. Звертаємо вашу увагу, що ID-картки автоматично не містять у собі особистий ключ. За більш детальною інформацією щодо надання цієї послуги ви можете звернутись до територіальних підрозділів ДМС.

У разі наявності відповідного пристрою для зчитування інформації з чипа ID-картки, ви можете автентифікувати себе наступним чином:
1. Оберіть зі списку відповідний тип пристрою для зчитування.
2. Зчитайте особистий ключ з безконтактного електронного носія (чипа).
3. Вкажіть у відповідному полі персональний ідентифікаційний номер (ПІН2), який ви самостійно вводили при отриманні ID-картки.

Сервіс надається Національним банком України та можливий лише для клієнтів тих банків, які його підтримують. Після обрання свого банку ви будете переадресовані на його сайт для проходження автентифікації з використанням логіна, пароля, номера картки.
У разі успішної автентифікації на сайті банку, система Bank ID передасть ваші персональні дані, що дозволить вас ідентифікувати

Дія.Підпис– послуга електронної ідентифікації для користувачів, які отримували особистий ключ віддалено за допомогою мобільного застосунку Дія.

Дія.Підпис містить дві частини. Одна частина зберігається у вашому смартфоні, а інша — в спеціальному захищеному модулі порталу Дія.

Отримати особистий ключ віддалено за допомогою мобільного застосунку Дія мають можливість громадяни України, які є власниками ID-картки або біометричного закордонного паспорта.

Щоб авторизуватися на сайті за допомогою Дія.Підпис, вам необхідно:
1. Обрати розділ «Дія.Підпис».
2. Відсканувати QR-код.
3. Зчитати особистий ключ шляхом сканування обличчя (перевірки за фото) та вводу паролю до особистого ключа.
4. У разі успішної автентифікації у мобільному застосунку Дія, система передає ваші персональні дані, що дозволить вас ідентифікувати.


diia.gov.ua

2021. Всі права захищені.